Sevimefealp Elisa isminin cennet kapısında bekleyen melek diye bir anlamı yok maaleeef,çoğu sitede uydurma anlamlar veriliyor isimlere.Elisabeth isminin kısaltılışı olarak daha çok hristiyanlar tarafından kullanılan bir isim ve onların kitaplarına göre tanrının ahdi,yemini anlamlarına geliyor.Araştırırsanız görecekseniz zaten,eğer dini hassasiyeti olan biriyseniz maalesef bu ismi bir müslümanın kullanması doğru değil.