Yaprak_erdu Tuba0000 benim ilk kızım ın adı Ebrar Nur şimdi 2 nci kızım olacak Allah izin verirse İkra Sare koyacağız🥰
Kahyaasena Efuli0 bende onu koyucam kızıma ❤️ bayadan beri düşünüyor duk Aybüke ismini eşimin de isteğiyle Rabbim izin verirse Aybüke die ismi 🤭
Busraaermis Bende tam olarak Bugün Karar Verdim. Oğlumun ismi Ege Kızımın ismini de Doğa Koyacağım İnşallah. Ege’nin Doğa’sı 🥰
Akpnryn Benim kızımın ismi de İpek olacak Allah nasip ederse herkes ikinci bir ismi daha olsun diyorlar ama ben tek isimleri daha çok seviyorum ve İpek isminin yanına bir isim pek yakıştıramadım 🙃🙏💕
Kbraltnksrn Akpnryn bizde ipek Ada düşünüyorduk ancak değiştirdik ikinci bi isim Ada olarak yakışıyor sanki tavsiye olsun 🌸