Ayezhanim evet değer ama çok yıprandım 2 sene 4 aylık evliyim 1,5 seneyi geçkindir istiyorum olmuyordu . Doktor değiştirdim bi türlü bulamadılar bu süre zarfında akışına bırakmayı seçtim hormonlar değerler güzel diye . Sonra bi ara yıllık izine çıktım devlete gittim doktor beni tüp bebek merkezine yönlendirdi ve orada hsg çekindim iki tüpümün de tıkalı olduğunu öğrendim o yıllarca gördüğüm negatifin etkisi üzerimde korkusu hala yaşıyorum . Rahim filminden sonra 3.ayımdayım ekimde çekinmiştim . Bu ay da 20.günde çatlama oldu ben biraz beklicem 4-5 gün geçsin istiyorum bu yüzden 🥹