Kivircikkuala Günaydın kızlar 🥰 Rüyamda test yapıp anında çift çizgi gördüm ama sadece rüyadan ibaret olduğunu düşünüyorum . Test yapmaya cesaretim yok negatif görmeye . Eğer bi Dilek hakkım olsaydı bu rüyanın gerçek olmasını dilerdim 🥲
pelsin72 Kivircikkuala Allahım sana en güzellerini nasip etsin 😍😘ne zaman kendini iyi hissedersen yap bence
EmineDefneGokce Kivircikkuala canım ben bu rüyayı gördükten sonra kalkıp gerçek değil diye ağlamıştım ilk gebelikte Sonra testim pozitif çıktı Yap istersen bi 💐
Mrvbnbg2208 Kivircikkuala hayırlısıyla gerçek olur canm inşallah bende rüyamda görmüştüm ama 1 sy boyunca 3 kere ayrı zamanlar da test alıp yapıyorum çift çizgi en sonuncu da adetime 2 gün vardı gittim yaptım ki hamilelik beklemiyordum da bir an da yaptım ve çıktı inşallah seninkinde içine doğmuştur
Kivircikkuala pelsin72 işe geldim kuzum sabahtan bide korkuyorum negatif göreceğim diye yarın bat günüm olmazsa belki o zaman yaparım 🥹
Ezgialc Kivircikkuala günaydın canım bende bunu yazmak için buraya girdim baktım bi post açılmış bugün bende aynı rüyayı gördüm 🥹 12 gün geçti 5.gün yapmıştım negatifti şimdi yapmaya korkuyorum
Kivircikkuala bademli_puding yarın bat günüm 11 aralıkta yumurtladım daha erken değil mi testte çıkar mı
2minnosannesi_ Kivircikkuala erken değil canım erken gebelik testiyle yap en kötü benim bat 25 aralıktı ctesi erken gebelik testi yaptım silik çıktı dün kan verdim 46 beta ile öğrendim 🙈🥰 inşallah sende de vardır bebiş 🤲🏻