Marygur çok sağ ol çok rahat bir hamilelik geçirdiğimden midir bilmem vajinal doğuma karşı hiç korkum yok.Sezaryen kabuslarıma giriyor ama hep evde kendi başıma çok güzel bir şekilde doğurduğumu görüyorum rüyamda.Videolar izledim,etrafımdakiler sağ olsun ölümcül doğumlarını anlattı yok korku sıfır.Ama sezaryenle ilgili en ufak olumsuz hikaye zır zır titretiyor beni.Umarım Allah gönlüme göre verir de vajinal doğum tadarım hayırlısıyla😻