Kbetul doğrudur fakat burada çok görüyorum annelerimizden 37 den sonra hep doğurmadım felan diye söylüyorlar ama doktorum 41 haftaya a kadar beklemek gerek eğer ters giden bir durum yoksa dedi bebek ters değilse yada riskli bir durum yoksa çünkü bebekler 38 de ciğerlerinin gelişimini daha yeni tamamlıyor çok aceleci davranmamak lazım Rabbim vakit zaman dolunca eminim ki gelmesine izin verir zaten ter giden bir durum olunca doktorlarımız müdahale ediyor bence zamana bırakın 39+4 olduk ama sabırla bekliyorum çünkü bebeğin anne karnın da geçirdiği bi gün bile onun için veli nimet kendinizi strese sokmayın zamana bırakın bol boş dualar edin yürüyüşler yapıp kendinizi gevşetin strese girmeyin çayı da doktor kontrolünde başlayım derim ne olur ne olmaz 🥰