Hepinizden Allah razı olsun karanfili denedim ama ağrı şiddeti hala aynı yağı yoktu tohumunu koydum.. ağzıma su alıp bekletiyorum sürekli fırçalıyorum sabah olsa bian öñce çıldırmamak elde değil dün geceden bu yana hla uykusuzum uyuyamıyorum ağrıdan inşallah antibiyotik bi işe yarar çok kötü bişey bu 😔