Kızlar dişim apse yaptı yüzüm şiş geberiyorum ağrıdan hastaneye gittim doktor onaylı largopen yazdı akşam içtim bitanede çeyrek minoset içtim bebeğe zararı olmasın diye ama geberiyorum sancıdan bu ilacı kullanan varmı apse kaç günde iner ağrı ne zaman geçer bana bi yol gösterin nolur. Çok kötü bişey bi işlem uygulayamam şuan sadece hapı kullan 6. Ayına girince gel bakalım tekrar yapabilcek bişey varmı dedi şuan 22 haftalığım. Ayrıca minoseti 1 günde 4 e bölsem az az 4 er saat arayla içmiş olsam bişey olurmu biraz sakinleştirse