Aleynaduruu minik_koala_ve_annesi hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏 bazen düşünüyorum sağlıklı olsun ağrının acının hiç bir önemi yok diye ama bazende çok korkuyorum işte
minik_koala_ve_annesi Aleynaduruu hayir canim annelik ic gudusu oyle geliyor ki bebegin tum ihtiyaclarini karsilamak istiyorsun agrin sancin olsa bile inanki gozun gormuyor hissetmiyorsun saglikla gelsin insallah disaridan denilenlere aldiris etme canim. Ben mesela aci esigim yuksektir bir arkadasim.var oda cok cani tatlidir ayni zamanda dogum yaptik ama ben biraz gec toparlandim o cok cabuk toparlandi. Ben bunu kendimde bebege bagliyorum olmayisina 10 gun kuvozde kalip eve geldikten sonra dirildim yeniden dogdum resmen
Aleynaduruu minik_koala_ve_annesi çok doğrudur canım elbette öyledir ben daha görmeden doğurmadan gözümden sakınır oldum allah kimseyi evladıyla sınamasın
bsra-25 Bernnnaaaa hissettim herşeyi 😑 ama bu tamamen bence doktorlar ile alakalı hiç hissetmeye de var
ulkerfatma Aleynaduruu tabii ki sakinleştirici yapıyorlar benim başımda anestezi dru vardi doğum sırasında hep midem bulanır kuscak gibi oldum dil altı verdiler hemen sıkıntı olmadı hiç korkmayın her şeyi kontrol altında tutuyorlar.
butterfly4 @12445 3 gün sürdü doğum, 48 saat 4 cm de kaldım hiç ilerlemedi, özelde olsaydım kesin sezaryenliktim, ama normale zorladılar, saatlerce ıkındım, burada yazıyorlar iki ıkındım geldi diye en az 2 saat ıkındım
Fatime07 Aleynaduruu benımde 26 aralıkta doğumum senın gibiyim korkuyorum millet çok biliyor sezeryan doğum yapmamış kişiler sankı yapmış gibi konuşup korkutuyorlar
Aysegulucar Aleynaduruu Bende sizin gibi çok korkuyordum benden 4 ay önce kuzenim sezaryen doğum yaptı o çok zorlandı ve hamilelik döneminde insan ister istemez etkileniyor. Sancım olup hastaneye yattım 8 saat sancı çekmeme rağmen hiç açılmam olmadı sonra sezaryen oldum. 33 gün oldu doğum yapalı her şeyiyle ben ilgilendim. Allah kolaylığını çok güzel bir şekilde veriyor. Zaten bebeğinizi gördüğünüzde pekte umurunuzda olmuyor ☺️ Sadece size diyebileceğim yine de çok dikkat edin benim zorlanmaktan dikişlerim açıldı onların toparlanmasını bekliyorum.
Derinderin946 Uzun süredir uygulamaya girmemiştim 19 aralıkta bu konuya cevap vermişim 1 hafta sonra ameliyatım var sezeyandan çok korkuyorum diye akşamına acil sezeryana alındım meğer doğuruyormuşum 😅bütün gün sancı çekmişim ama hiç hissetmedim temizlik ev işi derken akşam bulaşıkları yıkarken suyum gelmiş onuda anlamadım hastaneye gittik kontrol amaçlı eve dönerim sanarken kendimi ameliyathanede buldum 8 cm açıklık ama makat geliş inatçı kızım 😄 2 ay olacak neredeyse rüya gibi bütün yaşadıklarım herşeyiyle o kadar pozitif geçtiki ameliyat süreci iyileşmem umarım sizinde öyle olmuştur olacaktır🌸 Allah kolaylığını veriyor gerçekten 🤲🏻