Nhlhmz11 Aleynaduruu benim iki ablam da sezeryan oldu, biri üç tane her sene doğurdu, diğeri de sezeryandan 1 hafta sonra kalkıp işlerini bile yaptı . Hiç korkma .
Kirmizibalik1 Nhlhmz11 ayni yerden mi kesiyorlar ay nasi oluyo o yaaa 🤒 valla ablaniza helal olsun masallah
Nhlhmz11 Kirmizibalik1 hepsi de aynı yerden kestiler , maşallahı var şimdi hiç öyle sandığınız kadar zor değil , normalde bende çok korkardım ama onu görünce rahatlıyorum , sağlıkla gelsin de benislerimiz nasıl geldiği önemli değil 😇
Aleynaduruu Adacan hep iyi düşünmeye çalışıyorum kızımı kucağıma alcağım anı düşünüyorum ama çevre çok etkiliyor ya
Adacan Aleynaduruu nasıl dogurursam doğur bebeğini gördüğün an ona yetebilmek için hemen iyileşiyorsun hiç merak etme kendi acina zaten odaklanamiyorsun
Aleynaduruu ulkerfatma kötü olursam sakinleştirici falan yapıyorlar mı ne biliyim sizinle konuşan biri oluyor mu mide bulantısı nefes daralması falan oluyor mu
ulkerfatma Aleynaduruu tabii ki sakinleştirici yapıyorlar benim başımda anestezi dru vardi doğum sırasında hep midem bulanır kuscak gibi oldum dil altı verdiler hemen sıkıntı olmadı hiç korkmayın her şeyi kontrol altında tutuyorlar.
Tugbakose-24 Sezeryan oldum ama olmamış gıbıydım 😂 şmdi ikincıye olucam ınşalah bnce insanın bünyesıyle alakalı. Bn hemen kakltm yürüdüm cok cabuk toparlandm geldım evde temzlık bıle yaptm düşün
Aleynaduruu Tugbakose-24 umarım benimde sizin gibi geçer. Normalde regl ağrısında her ay hastanelik oluyodum kasılıyodum sürekli. Acaba sezaryan ağrısından da kasılma uyuşma olur mu çok korkuyorum dayanamam diye
Tugbakose-24 Aleynaduruu sana yemın ederım regal ağrısı daha beter yataktan cıkamıyodum kıvranıyodm resmen. Ama sezeryanm daha tahat geçti
nilsmomy Aleynaduruu canım hiç korkma. 5 gün once olduk bende, ne başım ağırdı ne belim ne sırtım. 2. Gün dik yürümeye başladım. Şuan ameliyat olmamış gibiyim. Herkesin zor geçecek diye bir şey yok yani
Aleynaduruu nilsmomy ne kadar güzel inşallah benimde öyle olur sana da allah analı babalı büyütsün bebeğini
bsra-25 Aleynaduruu ben geçen hafta cuma spinal sezeryan ile doğum yaptım. Doğum aninda biraz canın acıyor en azından benim canım acıdı. Ama uyandıktan sonra çok ağrın olmuyor. Ayağa kalkıp yürürken bıraz sancın oluyor. Ama oda 2 3 gün suruyor. Şuan bebeğim doğalı 10 gün oldu. Kendi işimi k ndim yapıyorum. 4. Günden beri. Ara sıra dikişlerim de sanci oluyor. Ama abartılacak ya da dayanilmayacak gibi değil.
Htckrc41 Aleynaduruu bende 26 sında sezeryan olucam bendede korku var inslh rabbm saglicakla bebeklerimizi kucağımıza almayi nasip eder inşallah kolaylıkla atlatiriz
benimmdunyamm Aleynaduruu birşey olmaz canım bende ağlayarak girdim ama hiç birşey olmuyot rahat geçiyor sadece midem çok bulandı ameliyatta tansiyonum düşmüş ondan
bsra-25 Bernnnaaaa hissettim herşeyi 😑 ama bu tamamen bence doktorlar ile alakalı hiç hissetmeye de var
Derinderin946 Aleynaduruu benimde 26 sında sezeryan günüm bebiş dönmediği için mecburi olacak hep normal olur diye düşündüm ama kısmet işte 🤷♀️ dikişler ilk kalkma anı iyileşme süreci falan çok korkutuyor beni ama çevremde kimle konuşsam hep çok rahat geçtiğini söylüyor biraz da olsa kendimi rahatlatmaya çalışıyorum umarım kolay geçer yaşayacak herkes için 🌸
minik_koala_ve_annesi Aleynaduruu benim bebegim dogdu kuvoze girdi canim sezeryandi her gun saat 11 de gormeye gidiyordum 4 5 gun vermediler kucagima, iki buklum gormeye gittigim hastanede kucagima verdiler varya o an tum agrilarimin gittigini hissettim hic dogum yapmamis gibiydim cok mucize bisey
Aleynaduruu minik_koala_ve_annesi hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏 bazen düşünüyorum sağlıklı olsun ağrının acının hiç bir önemi yok diye ama bazende çok korkuyorum işte