Merhabalar. İlk gebeliğim tekti. 9 ay kusmuştum. 2. İkiz. 18. Haftadayım ama bitmiş durumdayım. İlk gebeliğimi mumla arıyorum resmen. Mide bulantısı için prilam falan da işe yaramıyor. Mide koruyucu verdiler o da fayda etmedi. Günde 10 kere kustuğum oluyor ve bütün gün bulantı çekiyorum. Arka planda çalan müzik olur ya hiç susmayan. Aynı öyle bulantım. Bu durumu yaşayıp sonradan hafifleme yaşayanlarınız ya da alternatif bir çözümü olan var mı? 2. Trimesterdan çok ümitliydim ancak psikoloJik olarak çökmüş durumdayım.. 😞