Mavidunyamm gecenki Düzce depremi de bizim köye çok yakındı 5.8 mi ne olmuştu gece sarsıntıya gürültüye uyandım valla dedim beklenilen istanbul depremi geldi herhalde diyip yatakta öyle dondum kalmıştım çök kapan tutun falan hak getire yani o anın şokuyla hicbirsey aklıma gelmedi sonrasında elim ayağımın titremesinden tuvalete gidemedim zaten 😔😔 iyi ki hissetmemiştim ama buraya o kadar gelmezdi belki de biraz daha uzakta duruyor ya