taze_anne79 Mavidunyamm bizlerde kilisten hissettik sonrasında o kadar kötü oldum ki öylece kalakaldik çünkü eşimle, bide kızım bağırıp ağlıyordu ne yasadigimizi cozemedik bi an yani Allah korusun daha ciddi bir şey olsa kurtuluşumuz olmazdı sanırım
Tugbaakcy Mavidunyamm çok kötüydü iskenderundayım hatayda sanki patlama mı gçk mü gürledi anlamadım ses daha beterdi koltuk hamak gibi sallandı sancı girdi bana evde tektim kaynanamlara çıktım üst kata. Sanki dakikalar sürdü Rabbim korusun
Mavidunyamm Tugbaakcy ahhhh canım benim kıyamam 🌸 eğer bu gece Teksen kaynanam gilde uyu bari 🤲 Allah korusun her şey olabilir
Tugbaakcy Mavidunyamm yok kuzum eşim gelecek 12 de acile gidecez Allahtan kaynanamlar üst katımda Allaha şükür geçti sizde korkmayın Allahın izniyle atlatırız🙏🏻
Mavidunyamm Tugbaakcy insanın aklına ilk bebeği geliyor 😥 bnde emziriyordum ne olur ne olmaz diye üstüne kapaklandim çok şükür bir şey olmadı 🤲 inşallah birdaha olmaz
Nursahsmy Eşim görevde bebeğimle tek kalıyorum çok korktum bir Allahım kulu gelip bakmadı çok kötü bi durum
gzl_anne12 Mavidunyamm bende Hataydayim burda resmen doplar yerinden oynadı herşey kırıldı kizlarimla baya korktuk
Mavidunyamm gzl_anne12 Biz Urfa da böyle hissettiysek Hatay’ı düşünemiyorum 😔😔 çok geçmiş olsun. Kızların küçük mu