seymaa_7 Biz de Poyrazla Göktuğ arasında gidip geliyoruz Atlası bende çok beğenmiştim ama eşim beğenmedi şimdilik kesin olarak belli değil ama Göktuğ hoşuma gidiyor
Ilknur13 Bende çok kararsızım kızım olsaydı ismi belliydi erkek olunca kalakaldık öyle eşimin adı Eren oğlumuzun adıda Alperen olsun diyor bir yandan olabilir diyorum bir yandan istemiyorum
Zeynepdgn50 Gulshnisa ayy kuzu bizde göktuğ düşünüyoruz yanına ikinci isim olarak göktuğ Ege olsun diyorum ben bazıları Efe olsun diyo
Elaeyl Gizem3544 bizim de oğlumuz olcak inşallah Ediz Çınar diye düşündük ama tam olarak içime hiçbir isim sinmiyor bebek doğacak yakında adı yok
Gizem3544 Elaeyl gerçekten böyle oluyormuş insan kendi evladına tam içine sinen bişey bulamıyor ama seçenek olması güzel :)