Ala22 çok şükür cnm demekki fazlasına gerek görmemiş ben 26. Haftaya kadar hergün hem göbekten hem kalçadan iğne yapıldım :( 26. Dan sonra 2 günde bir 30 dan sonra 4 günde bir göbekten yapıyorum hala günde 3 progestan alıyordum hemde demekki o kadar ağır değil ki gerek görmemiş