Kızlar selam. 27 haftalık hamileyim 2 gün önce kasık ağrım vardı ve kanamam oldu plesenta aşağıda o yüzden daha önce de olmuştu bebeğimin hareketleri iyi çok şükür. Serum verdiler sancım kalmadı. Doktorum 34 cm ölçtü rahim ağzını erken doğum yapmak istemiyorum çok korkuyorum🥺 Tecrübeli olanlar yazabilir mi lütfen.. Doktor da yeterli bi açıklama yapmadı evde başıma gelecekleri bilemeden yatıyorum..