Meloo14-
ben gittim 2 bebeğim için de, memnun kaldım. kendi kadın doğum doktorum da onu tavsiye etmişti. ilk kızımın kalbinde parlaklık görünüyordu, ikinci kızımın böbreklerinin birinde sorun görünüyordu, bu nedenle özellikle bu doktora gitmemi istemişti. öyle konuşkan bişeyler anlatan bir doktor değil ancak detaylı ultrasonda tecrübe, bilgi, dikkat çok önemli. Zaten kendisi rapor hazırlıyor siz kendi doktorunuza götürüyorsunuz.