Eken012 70_siradanbiri Bende öyle düsündüm cünkü yumurta sayım fazlaydı hepsini 5. Güne götürdüler orada benle bekleyenlere 3. Gün transfer ettikleride oldu Yani herkesinkini 5. Gune goturmediler
Mucizemolsunn Ela3834 merhaba,yumurtanız kaçıncı gün embriyosuydu anlayamadım,bizde de 14’ten 2 tanesi döllendi,,, 3. Gün ve4. Gün embriyosu oldu,transfer etmediler, eşinizde problem var mıydı ileri hız morfoloji gibi ..
Ela3834 Mucizemolsunn 5.gun embriyosu 4BC kalitesinde… Transfer oldu benim tuttu çok şükür ama ilk 3 ay düşük sorunu olabiliyor sağlıksız gebelik dedikleri tüpde de olabiliyor… 9+2 oldum cuma günü randevum var ins bir sıkıntı olmaz 🤲 eşimin morfoloji sıfır sperm hızı sıfırdı.. sperm çok var ama kısa kuyruktu spermler hep. Tese işlemi ile aldılar spermleri 2.deneme de.. insAllah hayırlısıyla olur sizinde 🤲 Aysun
Greenmomy Benimde 20 yumurta toplandı. 15 tanesi olgun yumurtaydı. 13ü döllendi. 8 tanesi beşinci güne geldi. 4aa kalite bir tane transfer edildi çok şükür pozitif.
Harvicell 19 yumurta toplandı . 5. Gün 5 tane donduruldu . 1 tane transfer yapıldı bakalım sonuç bekliyorum 🫣