MMucizemibeklerkenn Kızlar yakın zamanda yumurta toplaması olan varmı? Kaç yumurtanız çıktı kaçı döllendi? Çok merak ediyorum🙏🏻
baby3_ MMucizemibeklerkenn 11 toplandı 6 tanesi 5 günü gördü . 2 si transfer edildi çok şükür tuttu. 4 ü de donduruldu
Ela3834 MMucizemibeklerkenn Bizim sperm sorunumuz vardı hareket etmediği için yumurtayı dolleyemiyordu. 21 toplandı 17si ile 2.gune gittiler… 2 tane kaldı son güne. 4BC kakitesindeydi tuttu kalp atışı için bekliyoruz… Diğer 1 kalnı da dondurduk… Oncekinde de 18 toplandı 1 tane son güne kalabilmisti 6Bc idi o tutmadı Şubat ayında. Rabbim yormadan isteyen herkese versin insAllah 🤲🌸
MMucizemibeklerkenn Mucizemibekliyorum_ kaç yumurtan çıktı kaç tanesi döllendi acaba? Transfer oldunuz mu?
Mucizemibekliyorum_ MMucizemibeklerkenn 35 tane yumurtam oldu ama sadece bir tanesi beşinci günde donduruldu iki tanesi de altıncı gün donduruldu yani toplamda üç tane canım
Mucizemibekliyorum_ MMucizemibeklerkenn Allah razı olsun dua edersen çok sevinirim inşallah senin de kaliteli embriyoların olur ve sana sımsıkı tutunur💙
Eken012 Mucizemibekliyorum_ benmde 23 yumurta iki tane 5. Gune gitti kalbi durdu. Bana ikinciye hemen baslayalim bu sfer 3. Gunde dondururuz deneriz dedi buni neye gore dedi. 3. Gunde donduruluyorsa onceleri niye dondurmadi anlamadim
Mucizemibekliyorum_ MMucizemibeklerkenn en iyisi 5. Gün çünkü 3.gündeliklerin 5.güne ulaşamayacak kalitede olması demek anne karnında da tutunmayacak olması demek yani gelişim gösteremeyecek. Benim 3. Gün 11 tane embriyom vardı ve sadece 1 tanesi 5.günde dondurulacak kalitedeydi demekki onlar 3. Gün dondurulsa ve bana transfer edilseydi yine gelişmeyecek ve tutunamayacaktı
70_siradanbiri Mucizemibekliyorum_ benim doktorum gününün önemli olmadığını soylemisti mesela diyelim ki 5 yumurtan toplandı 3 yumurtan gelişti o 3 yumurta dondurulabilir 5.gune gitmesi beklenmezmis yani yumurtanın sayisina duruma bağlı az yumurtan varsa riske atmamak için dondurulur .burada 2.gun embriyosu ile gebe kalanlar var nasip kısmet işi
Mucizemibekliyorum_ 70_siradanbiri tabiki öncelik nasip kısmet rabbim ol demeden en kalitelisi de olmaz o ayrı konu ama 5.güne ilerlemesi ve blastokist olması önemli bence
Eken012 70_siradanbiri Bende öyle düsündüm cünkü yumurta sayım fazlaydı hepsini 5. Güne götürdüler orada benle bekleyenlere 3. Gün transfer ettikleride oldu Yani herkesinkini 5. Gune goturmediler
Mucizemolsunn Ela3834 merhaba,yumurtanız kaçıncı gün embriyosuydu anlayamadım,bizde de 14’ten 2 tanesi döllendi,,, 3. Gün ve4. Gün embriyosu oldu,transfer etmediler, eşinizde problem var mıydı ileri hız morfoloji gibi ..