Yisin ilk gebeliğimde (oğlum şuan 6 yasında) kullandım hiç bir mide bulantısı fayda etmeyince en son zofer kullandırmıştı. Bazı günler zoferde fayda etmemişti bi kaç kez hastanede yattım bu yüzden. İkinci çocuguma hamileyim prilam alıyordm ama ondanda fayda göremedim şuan 20 haftalığım hala zofer kullanıyorum. İlacım bittiğinde almayı unuttuğumda çok şiddetli istifralarım oluyor su bile çıkıyor malesef :(