Pikacunn en büyük yanlışın olur alma ben kullandım çok pişmanın şuan bebeğimde bir sorun olacak mı sürekli soru işareti aklımda 15 gün olsun geç döllenmede çok geç öğreniyo insanlar zaten ben tahlilimi yaptığımda 8 gün geçmişti 13 gün yanlış hatırlamıyorsam idrar testi yaptım yine çıkmadı sonra bir daha yapmadım hapı bitirdim yine adet olmadım 52 gün yaptığımda öğrendim doktora gittim kan verdim 4 haftalıktı aslında kanı verdikten bir hafta sonra birdaha kan verdem çıkabilirmişim ama ben ihtimal vermedim çok pişmanım çok inşallah bebeğimi sağlıklı bir şekilde elime alırım