Pikacunn bekle canım asla adet söktğrğcü ilaç alma benim bir hafta geçti kan verdim çıkmadı 12 gün test denedim yine çıkmadı Tarlusal kullandım adet olamiyorum diye son adet tarihimde eylül 24 dü kasımın 14 öğrendim geç döllenme olduğu için ilaç kullandım onun pişmanlığını yaşıyprum birşey olur diye de korkuyorum tabi şuan 9+5 olduk ilacın zararı olduğumda düşük oluyormuş galiba