Gizem_1635 Ellove pazartesi tekrar bakılacak açılma varsa doğuma alcak korkuyorum alttan muayene çok kötü acılı bişeydi
Ellove Gizem_1635 korkmayın bence inanin hic acili degil ben hissetmedim bile. Siz cok kastiniz diye aciniz olmuştur. ❤️
Ellove Gizem_1635 2kilonun üzerini eğer bir saglik sorunu yoksa organlarinda gelişememe gibi küveze almazlar❤️ bol bol kaşar yumurta yiyin kahvaltida bebeginiz hemen kilo alir Allahin izniyle
Busrakama Bilgi edinmek için bakıyorum bende 15 haftalık gebeyım yanı bu terımlerı bilen yakınlarım yok bende korkarak bakıyorum öğreniyorum diyelim 😂kaçıncı haftadan sonra açılma başlar ?
hunilimom Gizem_1635 he anladım bazı insanlarin canı yaniyor muayene de benim de son doğumum da baya yanmıştı
stella15 Ellove nst de sancınız ne kadar çıktı, benimde 1 tane gözükmüş sancım ama çatı muayenesi olmak istemedim
Ellove stella15 inanin hiç bilmiyorum. Sancı var dedi diger hafta gittigimde artmış sancın dedi muayene ettiler bir kac defa hemde ama acımıyor meeak etmeyin
Ellove stella15 çati muayenesj falan yaptılar bebegin suyu falan da normal oldugu icin eve gobderdiler ve hiçbirsey yapmamami sadece dinlenmemi söylediler