Benim de son13 gün. Hurma yiyorum 7 tane, pilates yapıyorum, dün o değişik isimli doğumu kolaylaştıran egzersizden yaptım ama yok gelmiyor bizim oğlanda. Hareketleri de yavaşladı son bir kaç gündür. Herkes arıyo annem, babam, kayınvalidem, görümcem. Hep yok mu bi hareketlilik diyolar. Bende artık dedim yani her günde soruyosunuz ama sizden gizli gizli bi kenarda doğuracak değilim diye. 🤣🤣🤣 vallahi iyilik yaptıklarını sanıyolar ama ciddi anlamda strese giriyorum farkında olmadan. Yeminle olan doğum belirtilerim de gitti yaa bunaltıdan. Pesss. 🫣🫣 Dün gece sabaha kadar koca göbeğimle dönüp durdum yatakta nasıl bilinç altıma yerleştiyse doğuramadım, belirti yok diye… Bugün ahududu yaprağı çayı alıp içicem inşallah. 🥲