Zeyzeyo Haftama girdim ama ne gelen var ne giden .. Hurma yiyorum fakat midemi ekşitiyor, activating labor yapıyorum , pilatesin üstünde zıplayıp sekiz çiziyorum , bugün 10 bin adım attım belki karnım düşer diye .. ne nişanım geldi nede karnım düşüyor ee haliyle çok streslendim ve yetersiz hissetmeye başladım normal doğumu başaramayacakmışım gibi hissediyorum..
11112345678900 Zeyzeyo ben de 38 haftami bitirdim ben de de ne gelen var ne giden ama bence bebek gelecehi zamanı biliyor canını sıkma daha var ☺️
Akbalikk Zeyzeyo nişanımda geldi, bebek kanala da girdi, karnımda düştü, 1 cm açılmamda var ama gel gör ki yine doğmuyor 🤣🤣 sabredicez mecbur sağlıklı, hayırlı bir şekilde vaktinde gelsinler 🤲🏻🥰
emirtosveannesi Zeyzeyo uygulamaya göre son 4 deyiz ama bizdedir gelen giden yok bacım hayırlısıyla sağlıkla gelsinler beni de stresten sivilce bastı heryerim kıp kırmızı deli olcam
Zeyzeyo Ahuum onuda yaptırdım 36. Haftamın sonunda gelirse bebişim diye 😂 ama oda işe yaramadı normal doğum için umudumu tamamen kesmeliyim galiba
Zeyzeyo 11112345678900 öylemi diyorsunuz soranlar oluyor bende benimkinin hiç gelesi yok ağır canlı çıktı diyorum sonra öyle dediğime bile üzülüyorum 😅
EmineDefneGokce Zeyzeyo daha 2 hafta var umudunu kesmek için erken bence 39+6 da umudumu kesip sezaryen tarihi almaya gidecektik . Aynı gün sancım geldi normal doğum oldu 😂
11112345678900 Zeyzeyo ben ikinciye hamileyim. İlk cocugum 39+6 da geldi . Bence ne yaparsak yapalım onlar ne Zaman gelmek isterse o zaman geliyorlar 😂
Zeyzeyo EmineDefneGokce ayy darısı başımıza 🙏🏻 gözünüz aydın rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin 🥰
EmineDefneGokce Zeyzeyo nişanım geldi işte kahvaltı yapıyorduk babamda . Kahvaltıdan sonra çıkacaktık sezaryen günü almaya . Adet sancım başladı lavaboya bi gittim nişan. Akşama kadar adet sancım devam etti. Geceye doğru belden dakikalı sancı geldi 5 Dk da bir geliyordu en son işte hastaneye gittiğimde
Zeyzeyo Ahuum tuhaf ama bende sezeryandan korkuyorum tamamen bayıltılmak çok korkunç geliyor en kötü spinal diyorum 🙏🏻
Ahuum Zeyzeyo ben ameliyathaneye defalarca girdim , iki kere acık karın ameliyatı oldum. O yüzden hiç korkmam. Tamamen bayılmak cok güzel aslında bende belden uyuşmalı yapcam bakalım .
Zeyzeyo Akbalikk evet sizinkide çok zor her şeyin olması ama açılmanın olmaması .. rabbim hepimizin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin 🙏🏻🥰
biokadin Canım bende 38 deyim dün cok kötü sancılarım oldu hastaneye zor yetiştim muane sırası vs derken Hemen doktorum aldı ama nst de sancılqr da cıktı çatı muanemi oldum elhamdülillah dedim sıkıntı yok ama açıklık da yok dedi inan ki yürüme merdiven hurma vs bende yapıyorum ama onların günü var inan bana bence böyle 40 dayanan bebekler fazla içerde duranlar bana sorarsan ama bekliyoruz mecburen rabbim ne zman uygun kılarsa birde ahududu yaprağı çayı iyiymiş bir türlü alamadım nasip olmadı ama sende dene istersen yarın bakacağım bende cıkıp onun dışında pilates bende yapıyorum bacak kalmadı rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin herşeyden önce sevgiler :))
Zeyzeyo biokadin bende bakayım ahududu yaprağına , bir kaç kişide ananas yememi söyledi birde onu deneyeyim 😅
Zeyzeyo Ahuum ne güzel korkmadan bunu olumlamanız inşallah bende günün birinde bu korkumu yenerim rabbim mecbur bıraktırmasın 🙏🏻
biokadin Zeyzeyo ananas yedim ama bana nedese dokundu nefes alamadım normalde gebr kalmadan önce yerdim brişy olmazdı neden oldu bilmiyorum