K2-C2 karnım aşağı inmedi hep öyleydi, bazılarımız bebeği aşağıda taşıyor. Erken dogum riskiniz yoksa endişelenmeyin. Benim 20.haftadan beri erken doğum riskim var 2 gün sonra 32 haftalık hamile oluyorum, yine iyi geldim bu seviyelere. O sebepten ötürü aşağıda taşıyorsunuz diye böyle bir ihtimali düşünmeyin :)