K2-C2 kalbinizi ferah tutun 32 den beri karnım aşağıda ve bebek baş aaşağıydı 33 de rahim ağzı sınıra gelmişti erken doğum riskim vardı dr uzanmamaı ihtiyaç hariçci ayağı kalkmamaı istedi 36 görelim en azından ama tek olduğum için uzanamadım Allaha teslim ettim işimide yaptım normal rutin hayatıma devam ettim şuan 37+4 olduk bebeişler ne zmn gelmek isterse o zmn gelirler zaten hepsinin bir geliş vakti belli zaten, doktorunuz bir sıkıntı görmüyorsa erken doğum riski olarak bakmıyorsa endişe etmeyin