Burcuakt sakın korkmayın ve içinizi ferah tutun aynısını 5 haftalık iken kahverengi leke gördüm Dr gittim progestan verildi sabah akşam içiyordum. 6 haftalık iken bu sefer kan lekesi gördüm tekrar acile gittim özele progestanı hap olarak ve üç öğün içmemi söyledi düşük önleyici iğne verdi 2 tane hafta da 1 kez kullandım ve sürekli dinlememi söyledi Dr şuan atlattım çok şükür ama böyle durumlar da (Tabi Allah bir daha yaşatmasın) acile gidin veya doktorunuza danışın çok geçmiş olsun 🤲🌸