Merhaba,
6+2 hamileyim. Bu sabah tuvalete çıktığımda kanamam olduğunu farkettim. Doktor düşük iğnesi yaptı. Bir de progestan fitil yazdı. 1 hafta sonra tekrar gideceğim, bu süreçte devamlı yatmam gerektiğini söyledi. Siz bu durumu yaşadınız mı? Benim ikinci gebeliğim ilki düşük olmuştu.. Çok korkuyorum. Bunu yaşayan böyle bir süreç atlatan var mı aranızda?