yagmur089 2minnosannesi_ aynn canim netlesir inşallah guzel haberlerle bekliyorum haberi alinca bnada haber edermisin canim dualarim seninle inşallah test bozuk degildir gerci bozuk olma ihtimali bile olamaz da
2minnosannesi_ yagmur089 inşallah canım çok teşekkür ederim yarın akşam üstüne kadar hallederim heralde haber veririm mutlaka bu postun altından
Askeryarii 2minnosannesi_ benimde böyleydi bi kaç haftalık gebesin büyük ihtimal daha çok yeni inşallah kesede görürsün cnm hayırlı olsun darısı bizlere bende böyle gördüm benim bebişim tutunamadı😞
2minnosannesi_ Askeryarii ahh çok üzüldüm inşallah vardır kuzum kan vermeye gidiyorum darısı isteyen bütün anne adaylarına inşallah 🤲🏻
2minnosannesi_ Birannee1 Tuana93 nergis_a Sibelcnr nerminnn_ smyctn Melike_nur53 ummuhan3 elzem62 hilaltrkgl snayglll Cemre_nur yagmur089 Seran Niska iremiyy Askeryarii D12ekim Ebrarliva my-stery Esila201619 kızlar sonuç yüklüyorum şimdi çıktı test sonucu
Esila201619 2minnosannesi_ erken gebelik testimi bu yaptigin? Benimde 4 gün var adetime yapsam cikarmiki varsa tabi
2minnosannesi_ Esila201619 aynen canım erken gebelik testi varsa çıkar bence benimde 4 gün vardı dün yaptığımda inşallah vardır şindi kan vereceğim bakalım 🤲🏻
Ebrarliva 2minnosannesi_ aynı benim testim benimd eoyle çıkmıştı şuan 8 haftalığım 3 haftalıkken böyle cikmisti benim sağlıkla kucağına al canım
Esila201619 2minnosannesi_ gözün aydin insallah saglikli bi gebelil gecirisin ☺️ Bende yarin alip yapayim ama o erken testleri hep sabahki idrarla yapmak zorundamiyiz?
Askeryarii 2minnosannesi_ sen kimyasal gebelikmi yaşadın öncesinde kaç yıldır olmuyor polikistiğinmi var
2minnosannesi_ Askeryarii temmuz ayında bir kimyasal yaşadım canım şu an bakalım ne çıkacak bekliyorum
2minnosannesi_ Esila201619 ben akşam yaptım kuzum sabah değil ama sabah ilk idrar daha iyi tabi.. İnşallah vardır bakalım beta sonucu bekliyorum