Benim de rahim şekil bozukluğum var ama perde değil yarım rahimliyim tek tüpüm var bu durumu bilmeden önce iki kez kendiliğinden hamile kaldım ama 2 sini de düşürdüm maalesef biri 16 biri 19 haftalıktı son düşükten sonra rahim filmi çekildi öyle öğrendim durumumu. Tabi bende aynı zamanda kan pıhtılaşması ve rahim ağzı kısalması da var. Ve şu an tekrar hamile kaldım kendiliğinden 6 haftalık 🤲🏻 Düşük tehlikem var sürekli yatıyorum ve 12. Haftada rahim ağzıma dikiş atılacak. Umarım senin de sürecin başarılı bi şekilde geçer ve sağlıkla hamile kalıp bebeğine kavuşursun buraya yazan herkesi okudum ve dua ettim hepsine ❤️