Bahrr Sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım. Bende de kan pıhtılaşması var gebelikte iğne kullanıcam. Bir de üstüne bu perde çıktı. Rahimde yapışıklık olmaması için ve çabuk toparlaması için yapıyomuş spiral ve balonu. Senin perden nasıldı benimki baya rahmi ikiye bölüyo ve rahim ağzından itibaren yukarıya kadar çıkıyo baya derin ve kalın.