İlk hamileliğimde herşeyi denedim ne sancı ne açılma hiç birşey olmadı. En sonunda doktorum 40+5 iken daha fazla bekleyemeyiz sezeryana alacağım dedi. İyi ki de almış çünkü sezeryan sonrası bütün rahmimim içi iltihap doluymuş, zaten bu şekilde normal doğum yapmam imkansızmış. O zaman normal doğum olsun diye çok beklemiştim ama kısmet böyleymiş. Sizde içinizi rahat tutun ve doktorunuza güvenin.