Melisasis Hiç ağrım yok buda beni tedirgin ediyor . Sadece uzun süre ayakta kalınca vücudum titriyor ağırlık hissediyorum
Kbetul fdm12 kasıklarımda ara ara ağrı oluyor yalancı sancı galiba bilmiyorum sanki adetim başlayacak gibi ufak ufak bir sancı
fdm12 Kbetul adet ağrısı gibi bende de oluyo çok nadir ama kasıklarımda değil bel bölgemde hemen geçiyor
Deniz9595 Kbetul bende de erken başladığı için doktor dinlenmem gerektiği söyledi erken doğum olmasın diye yatıyorum bir haftadır
Dr4 Bende 36+4 deyim. Sadece halsizlik var tansiyonum düşüyor sürekli. İyi hissetsem kalkıp her işi yapasım var. Asagıda baskı var ama çok da dert etmiyorum böyle olduğunu biliyorum son haftalar.
fdm12 junior_mom2810 yok yapmadı daha Perşembe günü gidicem bakalım yavaş yavaş aşağı inmeye başlamış dedi normal doğum olur dedi