hayallliiim ister gidin ister gitmeyin ama lütfen kendinize dikkat edin. Ben biraz saldım bana da hastalık bulaştı. Ve o kadar zor oluyor ki az önce öksürük krizine girdim. Maskenizi takın. Hamileler için hastalık zor dediklerinde abartıyorlar diyordum 😂