baby3_ ya kuzu yüksek ses çok zararlı dediler bana saçma geldi ama hani bir söz var bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp bazen bana saçma gelip bilimsel olan şeyler olabiliyor herşey evladımın sağlığı için banada çok saçma geldi açıkcası ama TV telefon sesi sinema sesi gibide değil ya