ParamedikAnne Kızlar merhaba biberon ve emzik alcam internetten sipariş vercem birazdan siz hangi markadan hangi ürünü aldınız acaba 😊
EliFurkan ParamedikAnne Philips avent cam biberonunu aldim ben ☺ emzik tutturmayi düşünmüyorum o yüzden almadim
Burcuk ParamedikAnne ben eventin biberon setini aldım e bebekte indirimdeyken içinden emzik de çıktı ama yeni doğana uygun mu bilmiyorum
Busbus ParamedikAnne dr browns ın cam biberonundan aldım gaz önleyici olması dolayısıyla tek tercihimdi .emzik olarakta chicco physio comfort olan modelini tercih ettim inşallah doğunca tutar 😊
lkayRazgatLolu EliFurkan kuzenimin bebeği tam 5 dk bir meme die ağlıyor emziğe geçmek zorunda kalabilirsn bende bi tane al bulunsun
EliFurkan ParamedikAnne Büyük boyunu aldim küçük olarak baska almistim, hem bi aksilik olmazsa biberon fazla kullandirmiycam ek gidaya gecince daha cok lazim olur diye büyük aldim ☺
Missmanan Bende çok araştırdım dr browns ı bütün anne adayları öneriyor gaz önleyici yapısı varmış bende ondan alacağım inşallah 🤗