bende mayıs ortası gibi bekliyorum doğumu ama 0 3 aylık birşey almayı düşünmüyorum, zaten şimdiden 3 aylık takımlar hediye gelmeye başladı. zaten çok hızlı büyüyolar hem yaza girmeye yakın doğacak. daha çok 6 aylıktan sonra kıyafet alıyorum, örüyorum. tulum ördüm 2 yaşa göre düşünün. mini minnak kıyafetleri doldurup çoğunu giyemeden hızlıcana büyüyecek zaten