Kizlar sanirim haziran ortasi dogumum olacak. Hic bir tecrubem yok. Tecrubeli annelerden fikir alabilir miyiz?
Yaz bebekleri icin yenidogan, zibin, ikili takim kacar adet kac aylik alinmasi lazim kisa kol mu uzun kol mu olmasi lazim, cok fazla almak istemiyorum mumkun oldugunca hesapli gitmek niyetim ama fikrim olmadigindan yanlis alisveris yapmayayım dedim.
Yaz bebegi muhtemelen evde klima acik olacak, ama disarisi sicak, evde de surekli klima olmaz.
Birde herkes dolabini kusatiyor binbir cesitle, ben sadece ilk 1 2 ay icin askili zibin ve yenidogan takimlari alma dusuncesindeyim sanki bana daha mantikli geliyor ilk 2ayi almak..
Yani ne alicami bilemedim henuz cok erken ama fikirleselimm benzer annelerle