Kürtajdan 1 ay sonra adet oldum ve adet döngüm nasılsa öyle devam etti… Doktor bana hemen hamile kalma 3 ay geçmesi gerekiyor dedi ve ben doktorun aklına uydum.. 3 ay snra tekrardan gebe kalmak istedim ama malesef 1 bucuk yıl gebe kalamadım hiçbir sorunumuz yokken.. O anki aklım olsa doktoru dinlemezdim.. Şuan 32 haftalık gebeyim çok şükür 🙏😇