1garipanne 1 ay önce kürtaj olmak zorunda kaldım. Hala adet olmadım .akürtajdan kac gün sonra adet oldunuz ? Doktora mı gitmeliyim yoksa beklemelimiyim?
arirangg 1garipanne 1 ay erken canım biraz daha bekle. Ben 32 gün sonra regly oldum. Biraz daha bekle yine olmazsan git
mimar_anne Kürtajdan 74 gün sonra ilaçla adet olmuştum sonra düzeldi çok şükür ilk 6 ay düzensizlik olabiliyor
Eken012 mimar_anne bende bakıyorum herkes bir ay 40 gün sonra adet olmus bende iki ay gibi bir sure sonra oldm oda ilac ile cok az. Sizin adetiniz nasil oldu hamile kalabildiniz mi
mimar_anne Eken012 evet benim de çok az olmuştu olmak için olmuş gibiydim 5 ay korundum korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım tekrar şuan 37 haftalığım 12 gün sonra doğum inşallah ☺️
dnzmom_ İlk defa kürtaj oldum maalesef 8 haftalık bebeğimin kalbi durdu, acaba kürtaj olup yeniden hamile olanlar varmı? Tekrar aynı şeyleri yaşamak beni korkutuyor. Düşük sonrası herhangibir test yaptırdınız mı
beyza-1 dnzmom_ öncelikle çok geçmiş olsun. Ben sorunlu 2 tane kürtaj oldum ilk 3 gün lekelenme yaşadım sonra geçti. 40 gün sonra düzenli adet gördüm fakat tabiki hemen hamile kalmadım biz doktorumun tavsiyesi üzerine eşimle birlikte genetik test yaptırdık bende kan pıhtılaşması çıktı şu an hamileyim çok şükür sağlıklı bebeğim 18 haftalık olduk bile ama her gün kan sulandırı iğne ve coraspin progestan kullanıyorum. Genetik test dışında herhangi bir test yaptırmadık
mimar_anne dnzmom_ benim bir düşük birde kürtaj oldu sonrasında genetik testi yaptırdım pıhtılaşmam varmış kürtajdan sonra 5 ay korundum korunmayı bıraktığım ayda tekrar hamile kaldım şuan 37 haftalığım kan sulandırıcı iğne kullanıyorum genetik testini sende yaptır mutlaka canım yaptırırken de 2 kaybım oldu dersin 2-3 kayıptan sonrasına yapıyorlar
dnzmom_ beyza-1 çok teşekkür ederim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebeğinizi inşallah. İlk gebelikten sonra da testler yapılıyor mu acaba yeniden hamile kalıp düşük yapmaktan çok korkuyorum
beyza-1 dnzmom_ sağolunn. İlk gebelik düşüklerini normal kabul ettiklerini söylemişdi doktorum malesef bir test yapılmadı. İkinci hamileliğimde düşükle sonuçlanınca genetik test yapıldı orda kan pıhtılaşmam çıktı sadece
yanlisanlamaama 1garipanne ben yine adet zamanında olmuştum hiç gecikmedi ama gecikme yaşanabiliyormuş 2-3 hafta kadar ileri atabilir demişti doktorum
Hallerimvarbenim 1garipanne Ben bir ay sonra olmuştum canım olur seninde yakında daha uzun süren de var
dnzmom_ mimar_anne öncelikle inşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın, Allah uzun ömürler nasip etsin 🙏🏻 Peki bu genetik testi için hangi bölümle gitmeliyim
Cicek1 @ mimar_anne sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim canım genetik test için nereye başvurdunhz canım
siyahinciii 35 gün sonra oldum çok şükür bende tekrar gebelik düşünüyorum aynı sizin gibi 8+4 te kalbi durmuştu ama korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan 😔😔
BabyPelargos 1garipanne doktorum 40 demişti 40 gün sonra adet oldum. Doktorun ne dediyse güvenebilirsin.