dtml Sariilayda16 olabilir tabi. kimyasal gebelikten sonra direkt hamile kalanlar var. ben bir adet daha gördükten sonra hamile kaldım. Allah gönlünüze göre versin
minikmucizeemaak _Melikee_ Değer yüksel de olsa da düşükte olsa yine bir gebelik diyorlar hayal kırıklığı çok büyük Rabbim bir daha yaşatmasın
_Melikee_ minikmucizeemaak aynen öyle çok kötü bi duygu ama buna da şükür Allah daha kötüsunden korusun
minikmucizeemaak _Melikee_ Tabi ki bende öyle teselli ettim kendimi🤲🏻 Daha kötü sonuçlar da olabilirdi Allah korusun inşAllah tez zamanda sağlıkla nasip etsin Rabbim bana ve tüm istiyenlere❤️