Ebru1206 yanılmıyorsam 20 gün sonra adet olmuştum. Ama insan vücudu farklı herkeste aynı olmaz, normalde adetim 6 gün sürüyordu, kimyasaldan sonra 5 gün sürdü, adetten sonra ovulasyon testi ile yumurtlama dönemimi değerlendirdim çok şükür hamileyim, Allah bebek isteyen herkese nasip eder inşallah 🤲