Pinkyy Haticecinar bende dün koca bir nar ayıklayıp kaşık kaşık yedim çünkü gece rüyamda kaşıklayarak yedim durdum canım çekmiş demek ki..zararlı diye bilmiodum duymadım hiç..
Haticecinar Pinkyy afiyet olsun canim ilk 3 ay riskliymis die duydum dusuk tehlikesi yapiyor die nekadar dogru bende bilemedim
mucizemizibekliyoruzz Haticecinar hepsini okumadınız galiba yazının sonunda nar tanecikleri değil narın kabuğundan yemek kasılmalara neden olabilirmiş erken doğuma sebebiyet verebilirmiş. Yani ne kadar yiyip içeceksiniz ki sonuçta. Faydaları çok fazla olan bir meyve.
Haticecinar mucizemizibekliyoruzz ha yok zaten yicemiz 1 nar bile degildir belki ama doktorda o sekilde soleyince aklima takildi simdide tam mevsimi az yiyorum nolur nolmaz die herseyden korkar olduk.
ayaniz Haticecinar hem nar suyu iciyorum hemde tabak tabak yiyorum.. neden düşürsünki.. ne çok hurafe var
Haticecinar ayaniz ilk 3 ay zararliymis demis arkadasimin doktoru o yuzden sorayim dedim bende tsbi nekadar dogru bilemiyorum
NazifeYaln Haticecinar ayaniz bende günde yarım nar yiyorum çok seviyorum ekşi ekşi 😋 37. Haftadayım ama sonlara yaklaştık
ayaniz Haticecinar sacmalamıs bence, öyle bisey olsa doktorlar liste yapar bunlar yenmemeli diye. Maydonoz,nar vs yemeyin derdi her doktor..
Haticecinar Gulperi02 Rabbim korusun zatende.. bu gidisimde sorucamdoktoruma bakalim o ne dicek. Herseyden korkar olduk valla
Haticecinar ayaniz vala hic bilmiyorum maydanozuda yeni duydum ben mesela bilmiyordum gecenlerde birisi solemisti
Haticecinar NazifeYaln içinizi ferah tutub bisi olmaz Allahin izniyle zaten ilk aylar diolar😊 saglikli doğumlarımız olur insallah hepimizin🤰
Haticecinar Braalayan oylemi ? Bende kendi doktoruma sorucam gidince fazla yememek sartiyla bisi olcani sanmiyorum ve ik 3 ay diolar Rabbim korusun😔
mercimek1994 nursena oha şuan okudum 😂😂😂 ben sok 😂😂 temizleyen de yiyen de benim 😂😂 bence batıl bir inanç Bol bol yemeseniz de yiyin c vitamini deposu 😘
Anneyimm mercimek1994 bende canim cekti doye yemstim dun bi tane almstim limon kadar kuctu yani :) zararlo bi cok sey tuketiyorz sigarada zararli ama.içiliyor onu icerken evham yok bisey yiyip icince tutusuyrz mesela genel olrak soyledim yani sahsi yok :) ne gbi zarari olck ki
nursena mercimek1994 bankada öyle geliyo inanmıyorum ama başınızdan kaynananız varsa insan ister istemez acaba diyo 😂😂 gerçi desemde yiyorum oldukca aşermedim aşerdiğim tek şey tatlı acayip çikolata yiyorum zararı olursa o okur kap kara esmer olır 😂😂
Sevuz Haticecinar 23 haftalık hamileyim salı günü sordum doktoruma gönül rahatlığıyla yiyebilirsin dedi 😊