coskunzerrin51 Esmay aynen bana da öyle dedi fiyatı sabitliyorum ocakta da doğum olsa bu fiyatı ödersiniz demişti 🙂
dilek_balli Bende Kayseride yaşıyorum, 35.haftadayim sizin esas memleket neresi acaba gurbetteyim demissinizya
Mustafayigitvebeytugannesi Minikmucizem_46 hanimlar bende Kayseri’de yaşıyorum Sivas caddesinde oturuyorum Erciyes hastnesi Mustafa Oğuz Yılmaz’a gidiyorum 20+1 haftalık hamileyim 🌺 doğum ücreti daha konuşmadık sigortamiz yok sanırım çok yüksek isterler muayene ücreti ilk gittigimizde 600 vermiştik geçen gittiğimizde 365 TL aldılar.
Sucansu coskunzerrin51 o nasıl oluyor alabiliyormuyuz doğum paketi bende hüma hastanesine gidiyorum da öyle birşey yeni duydum varsa bende alim
coskunzerrin51 Sucansu hastaneye gidince sorun onlar bilgi verir ama benim doğum ocakta diye aldım zamdan etkilenmemek için. Şu an 12 bin falan olmuş fiyatı öyle demişlerdi