Aysel66 umutsuz olma Allahtan umut kesilmez,ama olmazsada kendini üzme bak benim oğlum 13 sene sonra oldu, ben de hiç anne olamayacak gibi hissediyordum ama oldum Rabbime sonsuz şükürler olsun,sadece vakti saati var Rabbim ne zaman vereceğini biliyor sen sadece hayırlısını sağlıklısını iste bol bol dua et olucak İnşaAllah ☺️