Kelebekl
Aysel66
Kızlar en son dün sabah kanamam olmuştu az evvel yine kahve rengi geldi,iğne yerlerimde nıkta şeklinde morarıklık var ağrıda yapıyor oturarak vuruyorum ben iğneyi çıkırınca 1 damla ilaç geldi 2 kez falan etinizi parmak aranızda sıkıştırın iğneyi sokarken soktuktan sonra bırakın sınra ipneyi çıkarınca hafif hafif masaj yapın hemşire bana öyle demişti hatta ara ara masaj yap gün içinde dedi