Tabiki doktor öyle söyledi ona göre yapıyorum canım😊 dr ne önerdiyse sana o şekilde kullanmalısın. Hamileliğimin başında da kullanmıştım ozaman sadece akşamları 1 tane içiyodum hap olarak. Ve iğnede kullanıyodum sonra bıraktırmıştı üstünden baya zaman geçti . Yine rahatsızlayınca bu sefer hem hap hem fitil olarak kullanmamı söyledi ve yine iğnede verdiii inşallah hepimize iyi gelir .🌸