bebis_anne1 ben 12. Haftadan beri kullanıyorum şuan 31. Haftadayım canım. ben eldiven kullanıyorum çok şükür enfeksiyon hiç olmadı bu zamana kadar.Eldiveni tak ilacı al çok az ıslat ıslatmayınca yanma yapıyor direk afedersin orta parmağınla vajinadan içeri doğru it iyice gittiğine emin ol sonra uzan mümkünse 1 saat kalkma ayaklarının altına da yastık koy. Sonrasında beyaz akıntı geliyor ben bunun için sürekli günlük ped kullanıyorum yoksa iç çamaşırıyla başa çıkamazsın