Mkc
Ben çok heyecan yaptım bayıltalım dediler Gülçin hanım hayır o bebeğini görmek istiyordu dedi devam ettiler birşey hissetmedim açıkçası o an heyecan oldu sadece kum torbası dedikleri şeyi ameliyattan sonra karnıma koydular ama öyle aşırı ağır birşey değil abartıldığı gibi karna bastırmayı bi kere yaptılar ameliyatta sonra odaya geçince bana dediler siz yapın ara ara elinizle bastırın dediler ben yaptım ablam yardım etti bugün 5 gün bitiyor ağrılarım oluyor gerçekten He dayanılmaz mı dayanılır ama yanma vs oluyır uzanıp kalkma da zorlanıyorum gerçekten ameliyattan korkmayın sonrası biraz sancılı ama dayanılmaz değil ben biraz zor geçiriyorum sizin daha iyi olabilir herkesin farklı umarım çok hafif atlatırsınız